onsdag 16 november 2011

Roadtrip till Norrtälje!

Idag har jag Christina och Anneli från jobbet varit i Norrtälje för att kika lite på deras bad och städrutiner osv. Vi hade en trevlig dag med både fika och en god lunch tillsammans!

Vi var även in till Norrtälje city som var en trevlig liten stad med lite gamla stan feeling, väldigt många fina små affärer hittade vi!

Här kommer några saker som tomten kan ha i åtanke detta år. ;-)

Bild nr ett på vedstapeln, den skulle passa så fint nere vid öppna spisen, priset ca 5800kr var väl dock lite att i..? Bild nr 2, annorlunda lite avskalad ljuslykta i vitt. Bild nr 3 tomten som skulle passa vid granen till jul för det "ynka" lilla priset 1300kr!

Istället för de dyra presenterna som jag önskar mig av tomten så hittade jag lite annat istället. =)

Äntligen hittade jag en VIT pedalhink till badrummet och en tomteflicka och tomtepojke som Astrid ska ha i sitt rum till jul!

Några bitar choklad hittade jag till mig själv. ;-)

Vitchoklad + honung, choklad + lakrits och sist vitchoklad med svartvinbär!

Hoppas allt är bra med er alla, vi hörs snart igen!

Kramar Anna!


Inga kommentarer: