torsdag 22 december 2011

Dagarna innan jul!

Det är mycket som ska hinnas med dagarna innan jul, att dessutom ha ett tandläkarbesök mitt i kändes väl sådär men nu är det gjort iallafall!

Hoppas snön ligger kvar över Jul helgen, inte så mycket för min skull utan mest för barnen, men det är vackert ute så hinner jag ska jag försöka fota lite mera ute nu i helgen!


Flickorna vid våran översnöade gran på gräsmattan!

Tänkte att ni även skulle få se lite detaljer på granen i år, inte så många ändringar sen förra årets!


Granen 2011!


De nya änglavingarna, fyra stycken fanns det att köpa så det blev ett varsit par!


En silver stjärna och bakom ser man ett par änglavingar!


Istället för glitter har jag girlang av genomskinliga pärlor!

Snart är det dags för mig att göra mig klar för sista jobbadagen/kvällen för i år! Imorgon har jag semester och ska försöka få till ngt gott till julaftonskvällen, på dagen är vi hos mamma och då står hon för det goda!

Ha en fin dag och ta det lugnt i stressen, hur mycket man än gör så kommer julen ändå!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Kul att höra ifrån dig = )! Vad tjejerna har blivit stora. Ang. julkortet så avgudar vår katt våra tjejer och var nöjd som fick vara med mitt i(även om tomteluvan var lite ivägen tyckte hon), och med lite tålamod så sa det "klick" och jag lyckades fånga alla kikandes rakt in i kameran, lite tur ska man ju ha = ).

Ha en skööön jul!
Kram L-L

I huvudet på Caroline sa...

Heej!!

Jag blir alldeles rörd av din fina kommentar hos mig, tack gulliga!

Vilken fin gran...
Ingen kurs har blivit av men jag tror ska ha en kväll där vi ses några och diskuterar kamera, inte riktig kurs eftersom jag aldrig haft en kurs så måste man ju börja någonstans. Även om det kommer bli mest jag som pratar så kanske Ni oxå har något att lära mig, man blir aldirg full lärd :)
Men jag ska samla ihop lite material från mina kurser jag gått så vi har en grund så kör vi en kväll efter nyår! Hoppas det blir många som vill vara med:)

Ha en fin jul kära du!! Kramkram