onsdag 14 december 2011

Länge sen sist!

Har nu äntligen en dator igen, har varit utan sen förra inlägget och det var jobbigt lär jag säga. ;-) Tur att man har FB och mailen  på telefonen!

Vi har hunnit fira Lucia!

Flickorna var söta i sina tomtekjolar, konstigt nog kunde tjejerna ha dem ännu, dessa fick dom nämligen av Mariana när Astrid var några månader. =)

Snön har kommit för att sen försvinna, tråkigt tycker jag, det känns inte som att det är en och en halv vecka kvar till julafton.. Jag hoppas det hinner komma lite innan dess!

Mamma och pappas hus, här syns det verkligen vad lite snö vi har! Eller hade, det här är taget direkt efter lucia firandet på dagis!

Nu är det jobb för hela slanten, imorgon jobbar jag förmiddag dvs börjar sex och sen ska jag tillbaka till jobbet på kvällen och jobba uthyrning, på fredag ska jag jobba över och kommer nog inte hem förrens frammåt midnatt! Men helgen är ledig och då ska en massa hinnas med.

Hoppas allt är bra med er och att ni hittar tillbaka till bloggen fasten jag har varit borta ett tag!

Kramar Anna!



Inga kommentarer: