onsdag 7 december 2011

Shopping och datorstrul!

Har varit på en fyndartur till HOFORS, inte var dag man åker dit och shoppar! Sist jag var hos Malin så såg jag att hon hade så fina ljushus och de var köpta i Hofors, och billiga var de också! =)
Ett hus med lampa, en kyrka och en lykta!

Det svåra var bara att bestämma vart de ska stå, nån ska iallafall stå på vita byrån i hallen.
Lite för stort ljus i lyktan kanske. ;-)
Kyrkan känns lite lagomt julig. =)

Igår var vi iväg till Ikea med svärmor och svärfar och Jenny och käkade julbord, helt ok, iallafall det lilla jag smakade på och barnen åt bra men något mer julbord blir det inte för mig i år, gillar hellre varnlig mat!

Shoppade lite inne på Ikea också, tex denna lampa till Astrid!

Snöig!

När jag och barnen kom hem (Anders åkte på hockey) så la datorn av. =( Så typiskt för minutrarna innan hade jag hittat en soffgrupp som en kompis skulle sälja som jag blev sugen på.. Vi får se hur det blir nu, soffa eller ny dator!

Ha en fin onsdag, vi hörs!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: