fredag 23 december 2011

Dagen före...

Dagen före julafton, det mesta är klart.. Imorgon ska jag ordna det sista med maten (ingen julmat här då jag inte gillar det) och en efterrätt ska ordnas! Sen ska jag och barn och man snyggas till innan vi åker till mamma för att möta upp Elisabeth med familj, Mariana + familj firar i USA i år!

Julgranen har fått några klappar att vakta under natten..

Flickorna fick precis som tidigare år (och som jag alltid fick) nya pyjamasar i ett paket på kudden innan läggdags!

Senare på kvällen kommer mina föräldrar + Anders föräldrar hit för lite mat och mys innan det är läggdags!

Hoppas NI alla får en underbar julafton, kanske hinner vi höras imorgon! =)

Kramar till er alla, Anna!


1 kommentar:

Fröken Lovisa sa...

Mysigt!!!
Ha en fantastisk jul Anna!!!
Kramar