lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Ännu ett år har sprungit förbi, tiden går fort märker man när man har barn!


Året som har gått!

I januari kom bilen hem till oss. =)


I Februari har vi kalas för pappa Anders, se så liten Astrid var för bara lite över ett år sedan!


I mars är det en massa kalas och här är det Scarlet Astrid Nellie Alva Casper och Cajsa som kalasar!


April, våren är i luften och tjejerna var lite extra kramiga!


I Maj är det Alva som fyller år! =)


I Juni fyller jag år så då var det tjejfest och vidare till Granliden. =)


I Juli är det Astrid som fyller och denna månad hann vi med en massa kul, semester fester och diverse utflykter!


I augusti var det 40års kalas!

I September var det en massa svampplockning och en tjejmilenresa till Stockholm!


I Oktober tackade vi av några arbetskamrater och jag gjorde ett nytt försök att få reda på mer om huset som kallas Anna-Lisas!


I November var jag på tjejfest med fredagsmysarna. ;-)



I december hade hela familjen varit snälla för tomten kom med många fina paket!

Det var lite av året som gått, mycket mer har  hänt, både bra och dåliga saker.. 2012 hoppas jag att blir ett underbart år, både för mig och min familj och dig och de dina!

Gott nytt år!

Kramar Anna
















Inga kommentarer: