torsdag 1 december 2011

Första december!

Första december och både snö och kyla lyser med sin frånvaro.. På både gott och ont lär jag säga, skönt att slippa skotta fram bilen och halka och ha sig men synd för barnen och julstämningen..

Igår fick jag iallafall känna lite julstämning när jag var hem till Malin, oj va fint hon hade det i sitt nya hem. =) Vitt, mycket ljus och nu såklart julpyntat. Märkte att jag ligger långt efter med mitt sparsamma, lite tråkiga pyntande, MEN jag fick lite tips på vart jag kan köpa tex de fina ljushusen hon hade. =) Synd bara att jag missade att fota hemma där för OJ va fint det var!

Idag har det varit kaos här hemma, och är det än. =) Jag har försökt fota tjejerna till julkorten och det blev inte så bra som jag hade hoppats i år heller.. Men det får duga! Här kommer ett litet smakprov!

Enda sättet att ha dom på samma ställe var att lägga dom ner. ;-)

Så nu TOMTEN önskar jag mig pengar tålamod och en kamera i julklapp!

Ha en fin första december!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: