torsdag 16 juni 2011

Är detta en bakblogg?? Näeee..

Hej!

Man börjar ju nästan undra om det här har blivit en bakblogg men så är inte fallet. ;-) Det har bara blivit lite dåligt med "vanliga" uppdateringar. Har liksom haft lite fullt upp!

Igår var vi på kalas hos Calle som fyllde 2 år! Lillkillen börjar bli så stor! Vi hade väldigt trevligt och fick en massa gotta, lite för mycket gotta kände jag när jag kom hem och kom än en gång på att det är dags för vägning idag. =/ Vet ju att det inte kommer gå så bra idag då det inte har varit så lätt för mig att tex träna på slutet, inget man gör med en dunkande huvudvärk.. Maten däremot borde jag verkligen ha lyckats med men icke, så nu får jag stå mitt kast, skämmas lite är bra för mig så att jag rycker upp mig!!

Just nu håller jag på att förbereda lite mat inför morgondagen, då är det nämligen lite tjejfest här hemma. =) Jag ska bjuda på lite mat efterrätt och god dricka! Men i år har jag tagit det lite lugnt med matdelen, inga krångligheter utan enkel och förhoppningsvis god mat! Vad det blir får ni kanske se sen. =)

Nu åter till förberedelser och städning/tvättning, finns alltid nått att göra. ;-)

Kram på er! Anna

Inga kommentarer: