söndag 19 juni 2011

Ett år äldre!

Japp då är man ett år äldre.. Känns dock inte, känner mig fortfarande som 20, iallafall ibland. =)

Vet inte varför men av ngn anledning så glömmer jag bort att fota när jag/nån fyller, är så tråkigt när man kollar på fotona och märker att de varken är så bra eller att man har missat flera st.. Kort på mig själv finns väldigt sällan men det gör inget.. ;-)

Här kommer två mindre bra på flickorna i sina sommarklänningar!
Alva med sin nya gosis som hon fick av Tilda och Hugo!

Astrid med jordgubbsfläckar på klänningen!

Dagen igår var trevlig, vi var inte så många här eftersom många var borta så det blev lite tyst ibland. ;-) Men jag fick fina presenter och vi fikade lite gotta!

Idag ska vi träffas några tjejer här hemma och fika, igen. ;-) Ska baka lite nu på förmiddan så de får ngt nybakt också. =)

Hade tänkt att åka iväg och träna nu på morgonen men efter lite sovmorgon så har jag huvudvärk så det får vänta till eftermiddan.. Kanske nån vill hänga med? =)

Ha en fin söndag, kramar Anna!


Inga kommentarer: