lördag 18 juni 2011

Festen igår! =)

Festen igår vart lyckad, maten verkade vara uppskattad och vi hade en massa att prata och skratta om! =)

Jag bjöd på två sorters pajer, en tacopaj med köttfärs och en mexicansk med kyckling, sallad och lite småplock, till efterrätt vart det vitchokladmousse med limemarinerade jordgubbar. Recept kommer senare!

Några öl och en hel del vin hann vi sätta i oss innan vi bestämde oss för att ta en tur ner till Granliden!

Väl där tvingades jag upp och sjunga men som tur var höll jag mig långt ifrån micken. ;-)

Tyvärr glömde jag att fota med min kamera, så bilderna är dåliga och kommer från min mobil!

Lisa Malin och jag i bilen på väg till Granliden!

Hella Lisa Rossa Lisa och Malin bjuder på lite skönsång!

Tack för igår tjejer, det var så himla skoj!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: