tisdag 7 juni 2011

Huvudvärk huvudvärk huvudvärk.

Det känns som att min huvudvärk aldrig ska ge sig av..

Har varit riktigt dålig i några dagar, fått åka in akut med ambulans pga den nedrans huvudvärken.. Vart kvar en natt på sjukhuset men fick sedan åka hem utan att få något ordentligt svar på vad det kan vara som orsakar det..

Idag har jag bara vilat hela dagen (mestadels iallafall) bara struttat runt här hemma utan några måsten, förutom att hämta tjejerna på dagis då.. Var hem till pappa så att flickorna fick leka lite med vattenspridaren medans jag låg på gräsmattan och gjorde ingenting..

Imorgon är det skolavslutning och hoppas på en fin dag utan huvudvärk, ska även hinna förbi Synsam för att prova ut linser och köpa (om jag hittar) solbrillor.

Så snälla, håll tummar och tår på att morgondagen blir en bra dag!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Anso sa...

Å stackars fina Anna! Håller mina tummar att du ska få må bra snart. Kom gärna förbi mig om du orkar och har tid imorgon. Massor av kramar!!!

Anki sa...

Håller alla tummar för att du ska få må bra!!! Massor med kramar!!