fredag 10 juni 2011

Lisa´s kladdkakemuffins!

Panik!

Kom på att det är en vecka kvar tills jag fyller och jag har inte bakat nånting än!!!


Så idag kl 7,00 satte jag och flickorna igång och bakade Lisa´s kladdkakemuffins, de är lätta att göra och supergoda, precis som jag vill ha det. =)


Lisa´s kladdkakemuffins!

*2ägg
*2,5dl socker
*2tsk vaniljsocker
*1 nypa salt (attans kom på nu att jag har glömt det)
*4msk kakao
*1,5dl mjöl
*100g smält smör

Gör så här!

1) Smält smöret

2)Vispa ägg och socker vitt och pösigt

3)Vispa ner resten

4)Ha ut i formar

5) In i ugnen på 150grader i ca 18-20min

Gör gärna dubbel sats!
Hoppas det smakar!

Kram Anna!

1 kommentar:

Unknown sa...

Gotta! :o)
Hoppas din huvudvärk är bättre nu!Aldrig kul att ha huvudvärk och speciellt inte när det är varmt och soligt ute.
Kram