torsdag 15 september 2011

Blev lite bättre!

Gårdagen vart lite bättre, skönt!

Jobbet flöt på ganska bra, hann med en massa saker som jag har legat efter med och pratade en massa med mina arbetskamrater som gjorde att jag kände mig lite bättre!

Direkt efter förskolan åkte vi förbi min pappa för att barnen skulle vara där medans jag gick en sväng runt Bro men det började regna så jag tog genvägen genom skogen och på stigen där hittade jag ganska mycket svamp. =) Tycker att det är så roligt att plocka svamp, sen fick mamma dom för jag äter ju inte svamp!


Pappa visade också stolt upp sin monstergurka! =)
Gurkan bredvid är faktist i vanlig storlek!

Idag har jag hunnit med en hel del, skönt det då jag ligger steget efter med allt här hemma, har hunnit träna en sväng på gymmet, städat alla 3 sovrum och tvättat, bara resten kvar, får se vad jag hinner innan jag åker till jobbet!

Ha en fin dag!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: