söndag 4 september 2011

Tjejhelg i Stockholm!

Åhh vilken trevlig helg jag har haft, god mat trevligt sällskap och sena kvällar! =)

Jag Lena och Hanna tog buss ner till Stockholm på fredagen, mötte upp Lisa och Lotta vid lägenheten som vi skulle bo i över helgen, som verkligen var jättefin! 
Vi spenderade dagen med shopping och gick sen tillbaka till lägenheten och gjorde oss klar för mat på Vapiano, där det var supergod mat!!! Måste verkligen provas om man gillar pasta och pizza! Linda och Sofia mötte upp oss oxå!

I väntan på maten drack vi lite gott!
Lena och Lotta!

Sofia och Linda!

Lisa och Hanna!

På lördagen delade vi på oss och jag Lena och Lotta som inte skulle springa strosade lite på stan och satte oss sen och väntade på att loppet skulle starta i solen!

En fika i solen!

Den svarta klädsen var väl inte riktigt genomtänkt. ;-)

Här kommer Hanna, snabb som bara den, och vi hejade så mycket på alla tjejer så att vi både fick ont i hals och händer. =)

Senare på kvällen gjorde vi oss iordning och gick till Riche och åt supergod mat och fick träffa och prata med Anders Timell som dessutom presenterade sin son för oss, hmm undra om han velade gifta bort honom med någon av de yngre vid bordet. ;-)

Min supergoda sallad!

Lena Lisa Lotta Linda och Rossa!

Efter att vi hade ätit både varmrätt och efterrätt så gick vi vidare och tog nån drink på lite barer och kikade på folk för att sen hamna på Berns!
Jag Lisa Linda och Rossa!

En jätterolig helg är över och man skulle nästan behöva några dagar ledigt för att vila upp sig. ;-) Nästa år kör vi samma sak igen, men då är det KLÄDKOD på tjejerna som springer som gäller för oj vad svårt vi hade att hitta alla i vimlet av tjejer!

Hoppas eran helg har varit lika rolig som min!

Kramar Anna!!

Inga kommentarer: