söndag 25 september 2011

Ladies Night!



Igår var vi på Ladies Night, det var jag Malin Emelie Titan och Anna som först träffades på Interpool för lite dricka innan vi tog taxi till Arenan för att se Ladies Night, väl där mötte vi upp Helena och Sofia!

Och jag ska vara ärlig och säga att jag faktist trodde att det skulle bli lite småkul men inte mer men så men så fel jag hade!!! =) Det var HUR bra som helst, det var det BÄSTA på länge. =)

Och jag har blivit helfrälst i den här killen! ;-) Även om de andra var hack i häl!


BROLLE!
Han är ju bara hur snygg cool och charmig som helst! Att han sjunger hur bra som helst kan ju ingen ha missat heller!

Jag kan lova att blir det bara hälften så bra nästa år så ska jag gå. ;-)

Krogen efteråt hade jag dock kunnat hoppa över, man borde ha lagt av när kvällen låg på topp!

Hoppas ni har haft en fin lördag!

Kramar Anna!