tisdag 20 september 2011

Nu är det verkligen höst!

Hösten är här på riktigt, det är blött blåsigt och kyligt, och bladen ändrar färg!



Nog för att hösten är fin med alla sina färgen, men nog gillar jag sommaren bättre!


Men än så blommar det i trädgården och det kommer nya knoppar!!



Till och med flugorna är fortfarande framme!



Igår fick jag en inbjudan av en fin vän att följa med på Ladies Night på lördag! Inte nått jag ens har funderat på att gå på men när de söta tjejerna ska gå så hänger jag väl på jag också, jag VET att vi kommer att få det superkul! =)

Kramar Anna!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Fina bilder du tagit!!
Ja, jag såg Er i skogen, eller det var på långt håll men jag tyckte det var Ester och sen såg jag några barn så då misstänkte jag att det va Ni. :)

Ha så skoj i helgen!!!
Kramkram

Karin sa...

Jag ska oxå gå på ladies, inget jag hade tänkt heller men det blir nog jätte skoj!! Kanske vi ses där =)