torsdag 8 september 2011

Inte riktigt kry idag heller!

Dagarna går men inget blir gjort, dras fortfarande med en envis förkylning som har satt sig på orken och halsen, snuvan kan man ju leva med men den där sabla halsontet kunde jag gärna vara utan!

Livet lär ju ändå gå vidare så igår tog vi oss en tur till badet och badade lite hela familjen! Alva var jätte duktig och tränade på att simma ryggsim, åka rutschekana doppa huvudet och sen hoppade hon från 1áns trampolin för första gången, Astrid var också ut och skulle hoppa men ångrade sig till slut. Men snart så hoppar nog hon också, hon åkte rutschekana på mage och plaskade och lekte.

Fasten vi fotade en massa så fick vi inte ihop många foton som funkar att visa upp då kameran inte längre samarbetar. =( Har ni nå tips på vilken kamera man ska köpa nästa gång? Eller vad man kan göra med den man har för att få fina foton igen?

Efter bad mat och glass åkte jag och Alva till Lindex och köpte ny vinterjacka och byxor åt henne, hon fick själv välja färg. =)
När jag var i Stockholm med tjejerna så köpte jag höst skor åt flickorna, man kanske ser vilken färg vi gillar i den här familjen. ;-)
Tuffa fodrade skor!

Snart är det dags att lämna flickorna på dagis och jag ska försöka röra lite på mig innan jag börjar, måste ju komma igång fasten jag inte mår 100..

Ha en fin torsdag, vi hörs!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: