fredag 30 september 2011

Ingen bra start på min lediga fredag!

Näe det vart ingen bra start på den här lediga fredagen.. =(

Började igår med att Astrid fick hög feber som inte velade ge med sig med vare sig Ipren eller Alvedon, men framåt småtimmarna verkade hon må lite bättre iallafall.

Efter en stund här på morgonen så började Alva se hängig och febrig ut och jodå, nu har även hon feber, ingen dans ikväll alltså vilket gjorde henne väldigt ledsen.=( Fick iallafall i barnen lite lunch, men mitt i lunchen känner jag hur min tand går sönder och det börjar ila. =( Jippie, jag som dessutom är livrädd för tandläkare. Satte mig och försökte få tag på ngn men det verkade omöjligt, efter ett väldigt OTREVLIGT samtal med Folktandvården i Sandviken fick jag till slut tag på Hofors där de var jätte trevliga och beklagade att de inte kunde ge mig en tid förrens imorgon bitti!?! Jag blev sprudlande glad. =) Ringde jobbet, eftersom jag ska jobba imorgon och berättade att jag blir sen, så nu är det bara för mig att förbereda mig mentalt inför morgondagen, hua.. Hoppas de förstår att jag är rädd och att det inte gör allt för ont. =(

Håll era tummar för mig imorgon!

Kramar!

Inga kommentarer: