söndag 18 september 2011

En söndag i skogen!

Hela eftermiddagen spenderades i skogen med Elisabeth Anders Tilda Hugo min mamma och våran familj och hunden Äster!

Vi hade det jätte mysigt och hittade ganska mycket svamp (ca 4kg plockade jag), lite grillning av korv och bullätande hann vi också med. =)

Kalles koja!

Tur att pappa var med och kunde bära när man inte orkade gå längre.

På väg hem!

Astrid somnade gott på pappas rygg!

Nu väntar jag på att en fd jobbarkompis ska komma och kika på våran vagn, och att Alva ska komma hem från skogen, hon blev nämligen kvar lite längre med Tilda och Hugo, sen blir det bara att ta det lugnt och ladda inför en ny jobbvecka!

Hoppas NI har haft en fin helg, kramar Anna!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hej pinglan!!

Hoppas allt är bra!
Jag såg Er igår när jag var ute och la spår till Zombie. :) Har koll på Er när Ni är i närheten av mig...hihi!!

kram C