onsdag 21 september 2011

Zillah & Totte!

Idag var vi in till Valbo för att kolla på Zillah & Totte och handla lite!

Va söt hon var och va duktig hon är på att sjunga! =)
Fasten flickorna inte riktigt hade koll på henne så var det lite spännande!

Skämten var ibland mer menade för oss föräldrar men jag tror att de flesta var nöjda med Zillah & Totte idag. =)

Efteråt handlade jag lite kläder till flickorna och Alva fick ett par stövlar!

Ja, jag gillar syskonmatchningar. ;-) Alva får lila tunika + randiga leggings i rosa brunt lila cerise och Astrid brun tunika och lika leggings!

Snart dags för mig att hoppa i säng, är helt slut efter en massa jobb och dålig sömn, men inatt har flickorna lovat att sova så imorgon är jag nog pigg igen. ;-)

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar Anna!

Inga kommentarer: