lördag 24 september 2011

Lördagsfynd och tack!

Idag har jag och flickorna varit på loppis och fyndat. =) Anders fick dock komma med pengarna så han var ju med på ett hörn han också. =)

Det vart två jackor i väldigt fint skick, tyvärr svårt att få till ett bra foto med min dåliga kamera. =( Den rosa jackan är bara som en skaljacka och den är till Astrid och den svarta är lite tjockare och är igentligen till Alva men hon säger att hon inte gillar den så vi får se om den blir kvar till Astrid eller om jag säljer den vidare. 50kr och 70kr kostade de iallafall och det är väl ett fynd! =)

Tack va snälla ni är som har kommenterat mitt förra inlägg både här och på Facebook, men jag tror nog att ni skulle göra samma sak som mig. =)

Ikväll blir det Ladies Night och det ska bli jättekul!

Imorgon kommer det förhoppningsvis en kamera hem till mig från Mariana, så snart kanske ni får se lite bättre bilder. =)

Ha en fin lördag, kramar från mig!

Inga kommentarer: