torsdag 29 september 2011

Inte överrens!

Jag är verkligen INTE överrens med min nya kamera!

Bilderna blir verkligen inte bra, suddiga, fel i färgerna mm mm..

Inte heller bilder ute blev nå bra, förstår inte vad som är fel, kameran eller helt enkelt jag. =( Tråkigt är det iallafall då jag hade sett fram emot att fota en massa nu.. =(

Måste nog ta min gamla kamera till någon kamerakunnig och se vart felet sitter..

Ha en fin dag, själv ska jag försöka bota min huvudvärk och sedan jobba kväll!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Hejhej!

Roligt med ny kamera men tråkigt att du inte är nöjd, vad är det för kamera? Är det manuella eller automatsika inställningar?

Hoppas jag kan hjälpa dig så du får den att fungera :) Kramkram

I huvudet på Caroline sa...

Hej igen,

Kameran säger inte mig mycket så här över texten och inte kunna prova den. Men jag kan kolla någon dag om du vill?

Vad roligt att köpa en "riktig" kamera sen då, du får spara lite... jag ska ha en kurs nu till hösten med några tjejer, "att fotografera med systemkamera", den kan du ju vara med på :) Den blir verkligen inte dyr!!

Ha en fin helg!!
Kramkram