fredag 11 mars 2011

Änglar visst finns dom! ♥

Ja idag märkte vi i våran familj att det verkligen finns änglavakt!

Syrran och två av hennes barn körde in i mitträcket och drog ner 36st stolpar, vi är även glada för att dom finns och tog emot den största smällen!! Bilen kaputt men dom är ok, skönt!

Tänkte dela med mig av lite bilder från i förmiddags!
Astrid fortfarande lite krasslig, och ser helt borta ut!
Alva klär på sig innan vi åkte till mormor och morfar!
Men hon gillade INTE att jag vela fota henne!
Inte Astrid heller men hon visar det lite tydligare!
Knäppte kort genom fönstret på gammelkatten Nicke!
Roligt att få låna Marianas mobil och spela spel på, Nicke vart också lite nyfiken!
Busa kan man göra fasten man är lite krasslig!

Louise är nyfriserad!
Oliver och Emil höll på mycket med datorn och spel, som vanligt!

Tilda och Hugo kom en sväng de också, här sittar Alva först sen Tilda Oliver och sist Hugo!

Nu på eftermiddagen var mamma och pappa barnvakt åt flickorna medans jag och Anders åkte till hans bror Emil och firade honom, där blev vi bjudna på tacos och fruktsallad, supergott!!

Imorgon är det dags för jobb igen!

Vad ska ni hitta på för roligt i helgen?

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj..Vilken tur att de klarade sig oskadda! Men ändå...Tänk vad lätt olyckan är framme. Man får sig en tankeställare när sånt här händer!
Sköt om er.
Kram Katrin

Linda sa...

Märkte att jag inte hade någon länk till dig på min blogg, men nu är det fixat!;-)