söndag 27 mars 2011

Familjelördag!

Igår hade vi en riktig familjelördag, känns som att vi aldrig är tillsammans hela familjen längre men igår var vi "alla" lediga! =)

Vi började dagen med shopping för mig och Astrid och dans för Anders och Alva, jag handlade stövlar solbrillor och en jacka till mig själv och en pyjamas och gummistövlar åt Alva!




Sedan åkte vi till McDonalds och åt mat och gjorde ansiktsmålningar med Lisa och Maja!
Alva som Hello Kitty!
Astrid vart inte målad men var glad ändå, iallafall ett tag. ;-) Bakom står Maja i kö för att bli målad!
Maja som Hello Kitty!

Därefter åkte vi vidare för att gratta Ida som hade fyllt år!
Kusinerna Scarlet, Astrid, Nellie, Alva Casper och Cajsa!

På kvällen bjöd vi in Lisa och Maja på mat, tur var väl det för när maten skulle tillagas hade jag inge potatis hemma så det fick dom ta med. ;-)

Idag blir det en tur till Ockelbo, hoppas på att hitta ngt riktigt fint för presentkortet. =) Hoppas jag får nån som vill hänga med bara!

Ha en fin söndag, kramar!!

3 kommentarer:

mia sa...

Snygga stövlar :-)

Hella sa...

Supersnygga stövlar, var köpte du dom? Bra höjd på klacken också när man inte vill bli flaggstång. Kram

Familjen A. sa...

Tack Mia. =)
Hella, de är köpta i Sandviken, kostade inte för mycket heller! =)