tisdag 15 mars 2011

Solsken!

Idag har vi haft underbart väder, så självklart har vi passat på att vara ute lite i solen och hjälpt våren på traven!

Kommer nog ta ett tag innan den "lilla" snöhögen vid parkeringen är borta!

Tills dess att den är borta så får vi använda den till pulkabacke eller nått!
Astrid hjälpte mig att skotta snö, jag åt ett håll och hon tillbaka från där jag tog snön. ;-)
Alva på toppen!

När Anders kom hem gick vi in och åt, barnen och Anders åt blodpudding och jag en soppa från Viktväktarna. Ett paket hade kommit som Anders hade hämtat, där i låg lite saker till badrummet, kort kommer imorgon. Efter maten såg barnen inte så trevliga ut så då fick dom hoppa i badkaret. =)

Astrid helt invirad i handduken!
Alva tyckte att jag störde dom i filmtittandet, de fick nämligen en till film idag. Nån Barbie film med tummelisa!

Nu ska jag ta mig i kragen och bege mig till gymmet, har varit alldeles för lat de senaste dagarna och haft en massa "orsaker" till varför jag inte har tränat, tex förkyld, trött ingen att träna med mm mm.. Men nu är det bara att byta om och åka dit, annars blir det nog inte roligt på vägningen på torsdag!

Ha en fin kväll, kramar Anna!

1 kommentar:

Unknown sa...

Visst är det härligt med solsken! Man får verkligen lite välbehövlig engergi.. Fast så mycket energi så att jag åker iväg och tränar får jag inte, tyvärr:o)
kram Katrin