tisdag 1 mars 2011

Jobb jobb jobb..

När man jobbar eftermiddag så känns det som att man bara jobbar hela dagen, fast så är ju inte fallet. Hann ju till och med träna lite igår innan det var dags för jobb , men är irriterad på mig själv som aldrig tränar ordentligt när jag gör det ensam, skulle behöva ha draghjälp eller kanske en som har piskan med sig. Hur som så har jag iallafall skaffat gymkort i Storvik också, tänkte att det är lättare att komma dit en sväng än att åka ända till Sandviken varje gång!

Igår morse hörde jag nån som höll på med dörren, det var Astrid som tyckte att hon var klar för dagis. =) Pyjamas mössa vantar och Anders skor!

Vi hann även busa lite innan dagis igår, här visar vi våra fina nya mössor från Buffis!




När jag kom hem igår hade det även hänt ngt mer i badrummet. =)
En tjuvkikning på de nya duschväggarna. =)

Idag kommer det inte att hända ngt i badrummet men imorgon sätter de fart igen. =)

Idag är det kvällsjobb igen, hoppas på att det flyter på bra idag också, jobbar med två härliga tjejer så det ska nog gå bra! =)

Kramar Anna!


2 kommentarer:

Unknown sa...

:o) Vad söt hon var Astrid... Och vad roligt att se er alla i mössorna!

Ha en bra dag!
Kram, kram

I huvudet på Caroline sa...

Vilken sötnöt!!! Hihi hon verkar trivas på dagis iaf:)

Fina mössor Ni införskaffat Er, skönt att se att det är någon mer som köpt lika, jag köpte lika åt oss fyra häromdagen! :P

Fint Erat badrum börjar bli, avis!!
Krameli