fredag 18 mars 2011

Ensamtid för mig och Anders!

Idag har jag och Anders haft lite fredagsmys för oss själva, vi har varit på relaxen på Fjärran Höjderbadet.. Bubblade mest men kollade även in resten av badet! Flickorna sover över hos mormor och morfar och jag betvivlar inte att det har blivit lite fredagsmys där också!

Senare åkte vi till Texas Longhorn och käkade, jag kyckling (ovanligt jag vet. ;-) ) och Anders hamburgare! Mysigt och behövligt att bara vara vi!

Eftersom vi hade två bilar i Sandviken så kom vi inte hem samtidigt, så jag blev glatt överraskad över dessa fina rosor som Anders hade handlat på vägen hem! <3




Imorgon är det dags för loppis, håll tummarna för mig att jag ska få en massa saker sålda!

Ni kommer väl och kikar hoppas jag! ;-)

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Anki sa...

Men va mysigt & va himla gulligt att han fixat blommor till dig!!
Vilken härlig fredag!

Anonym sa...

åhh va mysigt..det behöver vi föräldrar göra lite oftare:) alltså göra något själva utan barn.../therese