torsdag 10 mars 2011

Är inne en snabbis!

Är inne en snabbis här på bloggen innan jag måste kasta mig i duschen och sen krypa under täcket!

Även inatt krånglade Astrid, hon hade inte svårt att andas men hade feber och var orolig i kroppen, kröp omkring och klev upp flera ggr innan hon kom till ro igen, så även i natt vart det lite dåligt med sovandet. Hoppas att hon sover hela natten nu och att både hon och Alva mår bra imorgon!

Idag har jag varit och vägt mig igen och vikten går åt rätt håll, nog för att den gärna fick gå åt det håller lite snabbare. ;-)

Var även hem till Elisabeth och träffade henne och barnen och Mariana och två av hennes barn, imorgon ska jag och flickorna luncha med Mariana och alla tre av hennes barn.

Nu är jag precis hemkommen från ett gympass med grannen Lisa, gick rätt bra, tog i så att vi var skakiga när vi gick därifrån. Får vi inte träningsvärk nu så vet jag inte när vi ska få det. ;-)

Imorgon är det ju fredag och vi är bortbjudna på mat. =) Barnen får dock stanna hemma med mamma och pappa så att dom inte smittar sina kusiner!

Vad händer för er i morgon, ska ni hitta på ngt kul?

Kramar Anna!

1 kommentar:

Anonym sa...

men sina stora kusiner kan de smitta ner... : )

Middag hos vänner i Täby...

Kram, Go natt,
M