torsdag 24 mars 2011

Mamma och lite shopping!

I tisdags fyllde bästa mamma år! Vi var såklart där och firade henne med en massa andra!

De här fina tårtorna gjorde Elisabeth åt henne! =)
Goda och fina!

 Hallon grädde choklad bottnar och marsipan rosor!


Har även hunnit shoppa lite vårkläder åt flickorna!
Lika men ändå olika. =) Alva fick själv välja vilken sort och färg hon ville ha, det vart den turkosa!
En varsin klänning, leggings och kortärmade tröjor, sen väntar jag på att mer ska komma, har för mig att jag beställde en varsin klänning till + lite mer! =)

Nu vill jag ha riktig vår med knoppande blommor och flugor som surrar..

Nu ska jag röja lite innan jag skickar iväg barnen till dagis och mig till jobbet!

Ha en fin dag, kramar Anna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tårtorna såg goda ut....hoppas hon gör en till tills vi kommer ...kram