torsdag 3 mars 2011

Mamma och pappa!

Inatt är det dags att sova i Vall igen, hemma hos mamma och pappa. Barnen har varit hos pappa ett tag innan jag slutade jobbet medans mamma samåkte med mig. På vägen hem så åkte vi in på Maxi för att köpa välling, blev lite mer än så kan jag säga, notan slutade på över 800kr. ;-)

Nu leker barnen med pappa uppe i hans rum och jag sitter här och kikar runt på nätet, mamma lagar mumsig mat till henne och mig, ska bli gott med lite riktig mat för den här veckan har maten mest bestått av Viktväktarnas frysta matlådor och nån sallad..

Idag vart det ett riktigt pass på gymmet iallafall, både cykling styrka och några steg i crosstrainern, men jag blir alltid lika besviken på mig själv att jag orkar så lite. =( Vill få igång konditionen så att jag orkar springa snabbare och längre, just nu sätter dock benhinnorna lite stopp för det. =( Men styrkan gick ok iallafall. Funderar på att antingen ta ett gympass imorgon igen eller ta en promenad, vädret får bestämma. =)

Hoppas ni har haft en skön torsdag, resten av min kväll ska vara det iallafal!!

Kramar Anna!

3 kommentarer:

Hella sa...

Hej! jag har också en bemhinna som krånglar det enda som hjälper är tyvärr vila har jag märkt. Vad duktig du är som håller igång, jag tycker min kondis inte heller blir nå bättre, men det kanske tar flera månader. Kramar

Hella sa...

Liniment hjälper också, det glömde jag säga. Igår smörjde jag hela höger ben och hela ryggen. Kram

Rossa sa...

Variera, öka och våga ta ut sig för att förbättra sig har jag iaf märkt..Bra att du kämpar på..Kan tex springa till du inte orkar en hastighet o sedan ta lite lugnt o sen när du orkar igen köra på, så kommer man längre o det känns bättre hihih kram