tisdag 15 mars 2011

Klädbytardag i Storvik!

Att jag gillar loppisar har nog inte många missat, jag gillar både att gå och kika på dom och att sälja själv. =)

Och nu är det dags igen, på lördag är det loppis i Storvik på Hedängskolan, det som jag kommer att sälja är barnkläder st 50-104 och endel ännu större, leksaker, bilbarnstol, matstol, mammakläder mm..

Hoppas verkligen att jag blir av med det mesta, tänker ta låga priser för att jag vill bli av med sakerna nu, behöver platsen. ;-)

Sist sålde jag ingenting tyckte jag, hade det mesta med mig hem men när jag räknade efter så var det +700kr i kassan. =) Dessa spenderades såklart på nya kläder. ;-) På förra loppisen fyndade jag ett par vinterskor för 10kr till Alva, det enda felet på dom var att det var lite stearin på dom, det gör ju ingenting när skorna bara ska vara på dagis. =)

Så nu hoppas jag att många av er kommer och kikar på lördag, om inte för att handla så för att komma och säga hej till mig! =)

Kramar Anna!

Inga kommentarer: