söndag 20 mars 2011

Lördagen i bilder!

Började dagen på loppis på Hedängskolan, sålde för ca 680kr efter att jag hade betalat bordet på 100kr. Fyndade ett grått set med mysbyxa och tröja till Astrid, tröja till Alva och tro det eller ej men en tröja åt mig själv! =)

Vi var ca 20 st som sålde på loppisen!

När jag kom hem var barnen och Anders ute så då stannade vi ute länge i den sköna solen!


Astrid skottar snö från stora snöhögen!

Alva har kikat in i garaget där Anders har gjort en bänk till lekrummet åt barnen!

De utarbetade mammorna satt i solen och vilade upp sig. ;-)

Efter maten visade Astrid hur man bäst får till en smörslickad look på håret!
Det är bara att smörja in håret med sås, blir jättefint! ;-)

Jag och barnen tog en låååång dusch, skönt med en sådan stor dusch att vi inte behöver trängas. =)

Tyvärr somnade jag vid läggningen, så inlägget kom idag istället för igår. Och tur var väl det att jag sov lite då för inatt hostade Astrid tills hon kräktes, i sängen så klart.. Var bara att renbädda det, imorse hostade hon tills hon kräktes igen, i sängen. =(

Nu ska jag göra mig klar för en heldag på jobbet, önskar att jag hade ledig men sån tur har jag ju inte!

Ha en fin söndag alla ni, kramar Anna!

Inga kommentarer: