måndag 14 mars 2011

Shoppingen avbryten!

Imorse var flickorna taggade på att åka till mormor och morfar några timmar medans jag skulle handla lite kläder och sedan mat! Jag hade bestämt att jag skulle åka in till Gävle och köpa en tunika och ett par jeans som jag har provat ut där tidigare, men så klart så köpte jag inte dom ändå. ;-)
Men något kom jag hem med iallafall, kanske inte precis "min" vanliga stil men det är väl bra att bryta mönstret lite. =)

Man kan inte få för många svarta linnen. ;-)
Grön lite slapp/fin tröja med spets i ryggen.
Spetsen!
Lite smycken hittade jag på Lindex, till grönt skulle man tydligen ha "smuts"guldfärgat!
Armband och lite längre bort ligger det örhängen!

Ett långt halsband med ringar med fina detaljer, jag tänkte att jag skulle ta av två av ringarna och ha på fingrarna istället!

Det var mina inköp idag, skulle kolla mera men då ringde mamma och sa att Astrid var otröstlig så jag kastade i mig min (urgoda) lunch och åkte hem, nå mat vart det inte heller handlat så det får jag ta en annan dag. När jag kom till mamma var Astrid jätte ledsen och somnade efter ett tag i min famn, hon tog sig flera ggr mot örat så jag ringde 1177 och hälsocentralen medans hon sov. Eftersom de inte längre ger ut pencilin mot öronen så behövde jag inte ens komma in, skulle höra av mig imorgon istället om hon var sämre. Stackars lilla Astrid vart iallafall pigg och glad efter att ha fått Ipren och nu syns det bara på ögonen att hon inte är som vanligt, leker och skojar gör hon ändå!

Tur att pappa Anders kom hem med två filmer till flickorna! =)
Nostalgi! =)

Nu funderar jag på vart jag ska träna, blir ensam idag och det är sååå tråkigt. =(

Hoppas ni alla har en fin dag, kramar Anna!

5 kommentarer:

Helena sa...

Va konstigta att du inte får pencilin till henne.. Både Tuva och Swea har haft öroninflammation de senast månaderna vid olika tillfällen. Båda har fått pencilin, Swea fick oxå några proppar som vi hade in i öronen..

Familjen A. sa...

Jasså, här är det andra gången de säger till mig att de inte ger pencilin. =( Men det kanske är för att vi bor på olika orter eller vad vet jag. =( Visst bor väl ni i Gävle? Kanske man ska ringa dit. ;-)

I huvudet på Caroline sa...

Tråkigt med sjuka! Stackars liten!!
Fina fynd du gjorde idag, roligt!!
Hoppas tjejen kryar sig snart... Kram C

Unknown sa...

Usch, stackars liten:o( Hoppas hon blir bra fort!
Kram, kram

Rossa sa...

Bra Anna att du börjar hitta lite färg igen =) Krya på Astrid om hon inte e bättre kram