tisdag 8 mars 2011

Krasslig Astrid!

Morgonen eller slutet på natten slutade inte så bra, Astrid vaknade med panik och hade svårt att andras, efter lite andning av kall luft så vart hon bättre. Nu är hon tjock i halsen har hosta och lite feber, men leker och äter som vanligt! Tydligen var det många med "samma" symtom som var hemma från dagis idag, 14 st tror jag det var. =(

Den vegetariska lasagnen var helt ok faktist, mycket godare än jag trodde, var nästan säker på att jag inte skulle gilla den. Barnen hade ätit lite av den men inte tyckt att det var ngn höjdare. ;-)

Idag är det fettisdagen, någon som har ätit ngn semla? Jag har inte ätit ngn i år och ska nog inte göra det heller, men idag festade jag till det lite på jobbet och åt en smal bit av en tårta som vi blev bjudna på, jag tog dock bort det mesta av grädden för att inte få allt för dåligt samvete. ;-)

Ikväll är det dags för gym igen, trodde verkligen att jag skulle få ont överallt sen sist då vi gjorde en långkörare på gymmet men har bara haft lite ont här och där.. Gillar att gymma bättre än det där med springningen som inte går så bra. =/

Hoppas ni alla är friska och krya, ha en trevlig kväll!

Kramar Anna!

3 kommentarer:

Andersson-Nyman sa...

Jag har ätit en semla jag...

Hella sa...

Jag fick en god av min jobbarkompis han hade köpt en till mig för det är kvinnodagen.

VITA NYANSER sa...

Hoppas hon kryar på sig Astrid! Ingen semla idag, men igår mammas hembakade, min stoooora favorit, men de ska vara hembakade, så jag vågade inte baka några i år = ).

Kram L-L