lördag 5 mars 2011

Shoppingdag!

Idag åkte jag mamma pappa Elisabeth och Tilda till Valbo för lite shopping, vart en del till barnen men sen vart det inte så mycket mera!

Hade knäppt så fina kort på kläderna och de andra sakerna jag hade handlat och sen när jag skulle föra över de till datorn så visade det sig att jag inte hade haft kamerakortet i. =( Så nu får ni hålla till godo med dessa kort istället.
Astrids klädhög, jeans, tröja, leggings tunika och strumpor!

Alvas klädhög, jeans, tröja, leggings tunika och strumpor!

Ny tvål och tandborsts hållare, och såklart nya tandborstar. ;-)

Handlade även inredning till badrumslådorna men blev inte riktigt nöjd, en massa mat på vägen hem blev det iallafall!

Imorgon funderar jag på att åka till Ockelbo men vill inte åka själv, så är nån sugen är det bara att höra av sig. ;-)

Vad gör ni ikväll då? Kanske ni ska kolla på Mello? Isåfall vem håller ni på?

Kramar Anna!


3 kommentarer:

Hella sa...

Snyggt badrum och tandborst tvål grejer!

Anki sa...

Åh ska du handla för presentkort? Vill åka dit jag å nån gång...men med två galningar blir det inte av.
Ja här ska det kollas lite Mello. Fast jag vet inte om jag håller på nån...
Kram!

emelie sa...

snygg tandbortshållare å tvålmugg =)