söndag 27 februari 2011

Kalasdag nr 2!

Idag firades Anders av min familj, dvs Elisabeth Tilda och Hugo och mamma och pappa! Det bjöds även idag på lite fika, lite "rester" från igår + lite nytt, tex så hade jag gjort en "lättare" tårta på marängbotten kesella vanilj och hallon blåbär vinbär och björnbär!

Barnen var på sitt bästa humör och längtade tills kusinerna skulle komma, att pappa dessutom skulle ha Marianas hund Lucky med sig gjorde det ju bara ännu mera spännande!
Astrid busar lite när jag ska fota, hon ska bara blunda hela tiden nu. =)


Alva helt inne i tv´n som vanligt och Astrid är busig!

Anders fick ett presentkort på Ikea och en ny datastol idag utav dom, det behövdes verkligen! Tillsammans fick jag och Anders lite choklad, en som Elisabeth har varit på provsmakning i Gävle på, gott var det!!!
Choklad med smak!
Vit choklad med vad jag tror är hallon. =) Gott var det iallafall!

Ny bild på badrummet, nytt får ni inte se förrens det har kommit in lite möbler!


Imorgon är det back to work för både mig och Anders, kanske är ni lediga?

Ska ni hitta på något skoj på lovet?

Kramar Anna!

Inga kommentarer: