fredag 18 februari 2011

Badrumsrenoveringen fortsätter!

Nu har vi kommit hem igen, alltid skönt att få landa hemma lite, fasten vi lever mitt i rust och oredan som blir då.

Igår kaklade killarna klart "fondväggen", stora svarta kakelplattor lika som det ska bli på golvet!

Lite svårt att få till riktiga bilder då väggarna fortfarande är smutsiga och inte fogade, men man får ju sig en liten bild av hur det kommer att bli! =) Mitt på den svarta väggen kommer den finfina duschen att sitta, om den nu dyker upp, vi har nämligen fått beställa en ny då den förra försvann på vägen...

Nu blir det inte mer gjort i badrummet förrens efter helgen, vilket inte gör ngt då Anders har gjort sig illa och knappt kan gå och jag jobbar. Men nästa vecka då får det gärna rulla på igen, längtar verkligen tills det blir klart! =)

Ha en superfin fredag, vad ska NI hitta på för skoj?

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad fint det kommer bli!! Spännnade att få det klart, tråkiga är ju att allt tar sin lilla tid!

Hoppas allt är bra med Er alla och att Ni får en skojjig helg!
Här i Bro ska vi inte göra något utöver det vanliga, matcher och fotningar;)
Stora kramar Caroline

I huvudet på Caroline sa...

Men tack du fina för dom underbara raderna hos mig, jag blir alldeles rörd!! Åhh tack än en gång, blir glad över att orden, hoppas M uppfattar mig likadant!! STOOORA KRAMAR!!