lördag 26 februari 2011

Grattis pappa A!

Hipp hipp hurra för Anders idag! =)

Ja idag har vi firat Anders som fyller, vi började morgonen med sovmorgon till kl sju, väldigt skönt. =) Hade Astrid sovit hela natten hade det varit perfekt!! =)

Vi gratulerade Anders i soffan med två paket och en fin teckning från Alva som hon gjort på dagis!
Fina svart/vit/silvriga paket!
Alva har skrivt sitt namn själv, hon vägrar tro på mig när jag säger att Lét ska komma före V. =)


Anders och jag brukar inte ge varandra så mycket, varken när vi fyller eller vid jul.. Och supersvårt är det att komma på ngt också. Men till slut kom jag på att han både behövde badshorts och nya skor!


Självklart shorts i min favorit färg. =)

Senare hade vi kalas med Anders familj, imorgon kommer min! Trevligt att träffas då vi inte hinner träffas lika ofta som förut. Av dom fick han en massa trisslotter och pengar. =) Tyvärr ingen högvinst på lotterna, tror bara att det blev 50 kr eller 100kr!

På kalaset bjöd vi på en tårta, vaniljsockerkaka, hembakta lätta bullar, choklad, dumlepannacotta med hallon, kakor och glass med kola/chokladsås strössel o maränger.
Lite av fikabrödet!

Hade även ett stort fruktfat men det var det bara jag och Astrid som åt av. ;-)

Kvällen avslutades med pizza till flickorna och kebab till mannen, själv åt jag en soppa från Viktväktarna. Borde dock inte ha ätit pannacotta till efterrätt för nu mår jag lite illa..

Nu är det läggning av barnen och sen kanske en stund framför tv´n.

Hoppas NI har en trevlig lördag kväll!

Kramar Anna


3 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Såg gott ut alltihop det där!!
Hälsa å gratta mannen!

Anonym sa...

Gratta från mig...Kram Mariana

Unknown sa...

Åh vad gott fikat såg ut! Vad sugen jag blev nu..
Kram, kram