onsdag 9 februari 2011

Badrums renovering!

Innan jag åkte till jobbet igår så kom paketet jag väntade på, det skulle vara badrumsgrejer men tyvärr var inte allt med, vi letar (eller företaget) nu efter det, vart kan det ha tagit vägen. Det som dök upp var iallafall blandaren till handfatet. =) Och jag tror den blir fin när den väl är på plats. =)
Det var väldigt svårt att få till ett bra foto, ett bättre kommer när den sitter på plats!

Igår kväll när jag kom hem så hade väggarna kommit upp i badrummet också, bara lite på ena väggen kvar sen är det dags för taket. Får ser hur det ser ut ikväll när jag kommer hem!
Väggarna längst bort som ser vitare ut är det som kommer bli duschen, hela det utrymmet alltså!

Nu ska jag förbereda barnen för dagis och en massa mat och mellis till mig som ska jobba 12-22. =( Väldigt tråkig tid lär jag säga. Jobbar kväll även i morgon men då har jag ju VDM först med vägning så får väl se vilket humör jag är på då. ;-)

Ha de bra så hörs vi snart!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: