tisdag 1 februari 2011

Så rätt så rätt!

Alla hade rätt i gårdagens blogg, hihi kom på att jag gjorde det lite lätt för er med just dom bilderna. ;-)

Har andra bilder där de är mer "lik" varandra, tex dessa kort, vem är vem? =)
Tyvärr ett dåligt kort då jag inte hittar orginalfotona. Och nu ser jag ju att de inte är så lik varandra här heller men men, kan vara kul att se om nån får svårt att peka ut rätt. =)

Nu blir det inge mer bloggande för idag då jag är krasslig, ont i huvud hals och i bihålorna, så inte har det blivit något träna av heller. Är livrädd över hur det ska gå på torsdag, men jag har iallafall ätit rätt även denna vecka!

Ha det så bra där ute och hoppas ni som är krassliga kryar på er snabbt!

Kramar Anna!

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej hoppas du känner dig bättre snart o att du tar de lugnt.
Jag har bara bundit ihop kvistar med varandra till en krans. Lite meck va de väl utan ståltråd med det gick, o så ska den ju bara ligga där :)
Kram Camilla

Andersson-Nyman sa...

Astrid till vänster???

Tina sa...

Gissar också på Astrid till vänster

Fröken Lovisa sa...

Ja det måste definitivt vara Alva till höger!