torsdag 3 februari 2011

Borta bra hemma bäst!

Inatt sover jag och flickorna hos min mamma och pappa, för idag håller nämligen en kille på med vårat badrum och då är det lika bra att vi håller oss ur vägen så att han får arbeta ifred. =)
Tyvärr så var Astrid så uppe i varv så det var svårt att få henne att sova så jag har hållt på med henne ända tills nu, så det blev inte så mycket kvalitets tid med mamma och pappa men en liten stund ska vi väl hinna med innan jag lägger mig. Är ju fortfarande dålig så jag orkar nog inte vara uppe hur länge som helst!

Idag var det dags att väga sig igen.. Var riktigt orolig då jag ju har varit sjuk och inte rört på mig på hela veckan, men jag har varit noga med maten iallafall. Och det hade gått bra ändå, =) -2.4kg på en vecka! Kanske det äntligen har börjat visa sig på vågen att jag har varit utan godis dricka glass osv i 27 dagar!!!

Imorgon blir det ännu en hemmadag, bara vila upp mig inför att jobba helgen, hoppas verkligen att bihålorna känns bättre då, just nu känns det inte som att jag skulle klara av att jobba i den värmen. =(

Näe nu ska jag umgås lite, hoppas ni har haft en bra dag!

Kramar Anna

3 kommentarer:

malin olsson sa...

Å va duktig du är..kram på dig

Anonym sa...

Härligt jobbat Anna!! Skoj när resultatet syns!! KRAM från Caroline i Bro

Familjen A. sa...

Tack för pepp tjejer! =)

Kram