söndag 20 februari 2011

Hinner inte!

Snart dags för jobb igen, men först ska jag hinna med att åka till Nicke (mamma o pappas katt) och släppa ut, mocka låda och ge mat, gosa lite också så att han inte känner sig så ensam!

Förstår fortfarande inte hur folk hinner med allt!?!?! Jobb familj träning och MAT, av någon anledning hinner jag ingenting längre. =( Livet känns tufft när man har många MÅSTEN men varken tid eller ork att göra dom..

Igår åkte jag en timme tidigare till jobbet för att hinna träna, var vid jobbet 8,00 kl 8,45 kommer vi (jag och mina arbetskamrater) in i byggnaden, då satte vi på larmet genom att gå in "fel" väg, vi var nämligen utelåsta pga att knapparna till larmet hade fryst fast! Så ingen träning igår, vart inte heller ngn lunch pga vissa omständigheter och sen mådde jag pyton tills jag kom hem och fick i mig mat. Att jobba 9,5timme utan att äta eller dricka ordentligt är inte att rekomendera, iallafall inte i 30-35 gradig värme!! Så idag har jag köpt matlåda, blir lasagne från Viktväktarna!

Imorgon är jag ledig, så då måste jag hinna med en massa massa saker.. Kom ju på att det vankas kalas till helgen också så det är dags att baka.. Har hittat ett "lättare" bullrecept, dvs ett lite "nyttigare" så att även jag kan äta en bulle eller två! =)

Hoppas ni har haft en lugn och trevlig helg, min har varit allt annat än lugn men med de bästa tjejerna på jobbet så har den iallafall stundtals varit väldigt trevlig. =)

Näe dags att packa sig iordning och sticka iväg.

Ha en fin dag söta ni, kramar Anna!

1 kommentar:

Signe 1 sa...

ha en fin dag på jobbet!

kram sofia