torsdag 17 februari 2011

Fototorka?

Är så tråkigt att jag inte kan lägga in bilder när jag är hos mamma och pappa, skulle vilja visa några söta bilder på flickorna från idag när vi var och badade på Parkbadet eller varför inte visa några bilder på hur långt dom har kommit med badrummet. =)

Ikväll kaklas det för fullt där hemma, (därför vi sover här flickorna och jag) igår vart de klara med de vita väggarna och idag håller de på med den svarta fondväggen och golvet (hoppas jag) Är mycket nöjd med kaklet så här långt, att han som kaklar dessutom verkar tycka att det är bra kvalite gör det ju bara ännu bättre. =) Blir spännande att kika imorgon när vi kommer hem. Sen blir det jobb för hela slanten i helgen, börjar med kväll imorgon och sen två heldagar!

Hinner jag innan träning och jobb så ska jag kasta ut ngn  bild så ni får se hur långt de har kommit. =)

Nu blir det lite läsning innan det är dags för sängen!

Ha det bäst söta ni, kramar Anna!

Inga kommentarer: