onsdag 2 februari 2011

Ett stort problem!

Ja just nu har jag ett STORT (ilands) problem!

Jag vet inte vad jag ska välja, badrumsskåp eller bara  spegel med inbyggda lampor.

Kanske ni söta kan hjälpa mig genom att säga vad ni tycker är snyggast och mest praktiskt?

Här kommer lite förslag iallafall! =)


Detta är ju en vanlig enkel och fin spegel med lampor, frågan är om man ser ngt när man sminkar sig i den eller om man blir liksom bländad!?!




Denna hittade jag precis och tycker att den är super häftig men samma fråga kvarstår, blir det bra att sminka sig framför denna spegel?

Skåp tycker jag i allmänhet är lite tråkiga, det har jag ju skrivit om tidigare.. Det som är bra med ett skåp är ju att man får undan tandborstar och annat småkrafs..


För mig säger det här skåpet inte mycket, lite tråkigt sådär..


 Det jag gillar med det här skåpet är att det är underbelysning, dvs det lyser även ner på handfatet, men det jag inte gillar med detta skåp är att övre listen är rundad..

Ja usch va svårt det är att välja, skulle nog behöva bygga mig ett eget. ;-)

Ett skåp med fin belysning, bra förvaring, hårfönsuttag på insidan och en sminkspegel (ni vet en sådan där man ser ut att vara JÄTTE stor) och såklart belysning ner på handfatet..

Vi får se vad det blir, ni får gärna ge mig råd om vad som är bra och mindre bra, vad har ni själva där hemma och speglar er i? =)

Ha en fin kväll, nu ska jag gå och lägga mig och vila igen, jag är nämligen sjuk. =(

Kramar till er!!!

6 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Krya på dig du fina!!

Jag tycker lampa i spegeln, det var riktigt fint ju!!
Kramkram

Familjen A. sa...

Tack. =) Ja det lutar åt en sådan spegel. Har hittat en som det lutar åt nu. =)

Sminka sig i mörker kanske man lär sig. ;-)

Kramar!

I huvudet på Caroline sa...

Åhhhh gulliga du!!! Tack så mycket för det fina hjärtat... hur snällt som helst!! Åhh det värmde så, jag blev så glad!! KRAM!!!

Familjen A. sa...

Var så lite så. =) Kram

jenny sa...

Praktiska jenny kommer med ett inlägg att ljuset (vid t.ex. sminkning och sånt) blir bäst med lampor i spegeln (framifrån) eftersom man slipper skuggor och sånt..

Familjen A. sa...

Ok. =) Tack Jenny!