lördag 12 februari 2011

Jag har tappat stinget!

 Jag har tappat stinget med både det ena och det andra. =( Behöver pepp!!!

Inatt sover jag och flickorna i mamma och pappas hus, det är ju här jag är uppväxt och jag trivs otroligt bra här i huset vid åkrarna! =) Alva säger dock att det spökar i mitt rum, hoppas inte för där ska ju jag och Astrid sova inatt. ;-)

Barndomshemmet i Vall!

Förstår mig inte på pappas dator, inget funkar, varken understrykningar kursiv eller något annat med texten. =(

Näe nu ska jag ner och kolla om disken är klar, har även hunnit med att dammsuga *2 pga att jag trodde att det var en bra idé att ge två småtjejer salta pinnar. ;-)

Vad gör NI en lördag som denna? Äter ni något gott och kollar på tv kanske?

                                                          Ha en fin kväll, kramar Anna!

2 kommentarer:

hella sa...

haha ja man har ätit både popcorn o naturgodis o coccosbollar. Kollade melodifestivalen jag, barnen somnade sju så det bör blir tidigt imorn.Kram

hella sa...

Glömde att mina barn alltid säger att det spökar.