fredag 4 februari 2011

En sen kväll!

Vart en sen kväll igår ändå, mamma och jag babblade för mycket. =) Vi hade bestämt att jag skulle sova med Alva och pappa med Astrid men så blev det inte, nästan direkt när vi hade gått och lagt oss så vaknade Astrid och var jätte ledsen, hon lugnade sig inte förrens hon fått sin mamma och sin välling. ;-) Sen har Astrid vaknat 3 ggr under natten och varit arg och ledsen, då duger inget jag gör. =( Tar jag på henne gråter hon, tar jag henne inte så gråter hon, hon kastar sig fram och tillbaka i sängen och det brukar ta en stund sen somnar hon om.. Så idag är jag trött, har fortfarande ont så det är skönt att jag inte ska jobba idag..

Morgonbilder från Vall!



Blir spännande att se hur det ser ut hemma när vi kommer hem, ioförsig är det bara rör som har blivit gjorda men det är alltid något, snart så kommer man att se att det verkligen händer grejer. =)

Här kommer lite sömniga foton på Alfons, han är så söt när han är trött. =)


JÄSP, va trött jag är!! =)

Kanske hörs vi senare idag, om det händer ngt det vill säga. ;-)

Vad ska ni hitta på en fredag som denna? Hoppas ni får en trevlig start på helgen. =)

Kramar Anna!

4 kommentarer:

Majs sa...

Jättefina bilder!
Som sagt, tur att du är ledig idag (:

Fröken Lovisa sa...

Uh så jobbigt att det är så på nätterna!! Hoppas du kan vila upp dig lite om du är ledig.
Såg härligt ut på bilderna, nu är det lite snöigare =)

VITA NYANSER sa...

Hej!

Vad du är duktig på bloggandet, du håller verkligen i = )! Vad kul med badrumsrenovering! Hoppas du får sova i natt!

Kram L-L

Familjen A. sa...

Tack! Kram Anna