söndag 6 februari 2011

Jobbhelg och kusinmys!

Tyvärr har ju jag jobbat helgen, men lite mys har vi ändå hunnit med. =)

På fredagkvällen så hade vi lite mys med grönsaker och dipp, barnen ÄLSKAR det, speciellt Astrid som gillar ALLA grönsaker. =)


Toktjejerna!

Efter jobbet på lördagen så hämtade jag upp Tilda Hugo och Alva som hade varit på Göranssonska Arenan. Tilda och Hugo sov över här och på morgonen mös de lite i soffan innan jag skyndade mig till jobbet igen.

Morgonmys i soffan!

Hugo Astrid och Alva!

Tilda lite morgontrött!

Idag medans jag var på jobbet var flickorna och Anders på kalas för Casper som blir stor kille, det firades inne på Djungle City. =)
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och försöker få barnen i säng så att jag kan äta kvällsmat.. Blir lite sent då jag kommer hem strax före sju när jag jobbar helg!

Vad har ni haft för er i helgen? Hoppas den har varit toppen!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: