söndag 24 oktober 2010

Barnen hemma igen!

Det var en lättad mamma som kom och hämtade barnen idag från farmor och farfar, allt hade gått bra och båda barnen hade sovit hela natten fast det hade blivit väldigt sent men så kan det ju bli ibland. Barnen verkade nöjda så nästa gång går det förhoppningsvis lika bra, då ska vi ju vara borta längre så då blir nog längtan väldigt stor iallafall från min sida. =)

Idag har vi även hunnit med en Ikea tripp och inhandlat två vanliga hyllor, vilken bokhylla eller vilket bord jag ska ha till källaren vet jag inte än, så svårt. Skulle behöva lite hjälp på den fronten. ;-) Har ett tips som jag ska kolla upp iallafall. =)

Har även hunnit till doktorn idag. =( Inge skoj alls, hade förhoppningar på att jag skulle få ngt mot det onda men jag fick bara rådet att tryckutgämna 30ggr per dag i 30 dagar och avsvällande tabletter och ta värktabletter vid behov, får se om det blir bättre. Om inte så ska de ta hål på trumhinnorna men det är ett senare problem. Det konstiga är att jag faktist klagade på halsen i första hand, kan inte ens svälja ordentligt men där var det inget fel sa herr doktorn. Känns tråkigt att inte må bra och att inte kunna träna. =(

Näe nu ska jag kvällsmysa lite med flickorna innan det är dags för sängen för dom, själv tänkte jag vila mig iform framför tv´n. =)

Ha en skön söndagkväll!! Kramar

Inga kommentarer: