lördag 23 oktober 2010

Lördag på tu man hand!

Idag var det bestämt att flickorna skulle sova hos svärmor, de är där nu. =) Får se om det går bra. Jag saknar dom redan, så mycket att jag har hyrt en film till oss flickor i morgon kväll. ;-) Här kommer lite foton från i morse. =)



Burr va kallt det var ute, flickorna klagade och vela in på en gång. ;-) Själv hade jag satt på mig mina nya regnstövlar, som by the way MÅSTE vara de fulaste som finns att köpa men hur sköna som helst och viktigast av allt FODRADE. =) Glömde att klippa bort prislapparna innan jag gick ut. Hihi. =)



Här kommer lite foton på oss i bilen på väg till farmor och farfar. =)







Efter att vi hade lämnat barnen åkte vi till Valbo för att greja med lite saker, kollade på tv apparater, presenter och lite annat jox.. Sen åkte vi in till Gävle för att äta på favvo stället O´learys. =) Åt god mat och ännu godare efterrätt. =)




Nu har vi varit och hyrt film och ska kolla på en av dom ikväll, ska tydligen vara en riktigt ryslig film så man får väl hoppas att man kan sova sen. ;-)



Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!!

Kramar Anna

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Våra kabelvindor har vi fått från Sandvik genom kontakter. Det brukar stå vid byggen, firmor som har elkablar m.m. Gå in och fråga så får du säkert, de brukar vara schyssta. Så fint ni har fått det i källaren!

Kram L-L

Familjen A. sa...

Tack för tipset. =) Det ska kollas upp i veckan. Och tack, källaren känns mycket mycket mysigare nu, efter att den fått en omgång med vitfärgen. =)

Kram A