lördag 9 oktober 2010

Första försöket!

Ok!

Då ska jag för första gången prova mig på det här med att blogga, jag gillar ju att skriva av mig och att dela med mig (ibland lite för mycket) av min vardag. =) Vi får se hur det går, tiden får utvisa om det blir en blogg eller om jag redan efter några dagar lägger ner.

Idag har vi spenderat hela dagen framför tv och dator, Alva var dålig inatt så det finns ingen ork till någonting. Hoppas hon är bättre redan imorgon så att hon orkar leka lite mera då. =) Var iallafall iväg och hyrde film till henne, det vart Prinsessan och Grodan, rätt så bra. Hade velat hyra Tingeling men den fanns inte!

Nu ska jag fortsätta klura lite på hur sidan ska se ut och förståss springa fram och tillbaka till barnen, just nu sitter de vid tv´n och bara slappar. Lite tid för mig här alltså. ;-)

Over and out!

Inga kommentarer: